FANDOM

Cassidy jest fanowską postacią tej użytkowniczki. W opowiadaniu poszukuje swojej bransoletki, kwami oraz swojego pieska Serafiny, które zostały skradzione. Dzięki swojej kwami Prinksi, może zmieniać w super bohaterkę - Maycy.

Osobowość

Normalnie i po przemianie

Zawsze się stara wszystkim wokół pomagać, jest bardzo miłą oraz przyjacielską osobą, która szybko nawiązuje nowe znajomości. Jako normalna dziewczyna jest bardzo nieśmiała, ale po przemianie staje się pewna siebie. Zawsze stara się działać sprawiedliwie. Jest bardzo inteligentna.

Wygląd

Normalnie

Cassidy

Jej włosy są koloru brązowego, końcówki zakończone ma ciemnym blondem. W słoneczne dni jej włosy robią się jaśniejsze. Ma duże, brązowe oczy. Jest dosyć wysoka oraz szczupła. Na codzień ubiera się według swoich projektów. Najbardziej lubi chodzić w sukienkach. Oprócz sukienek, kocha chodzić sportowo ubrana.

Maycy

Jako super bohaterka nosi szarą maskę, jej włosy układają się w piękny warkocz i zmieniają kolor na brązowo-szare. Oczy stają się czarne, ręce pokrywają szare rękawy, pokryte twardym futrem. Jej ramiona są odkryte, co ukazuje jej znamię w kształcie myszki. Nogi są tak samo pokryte jak ręce. Buty przypominają trampki. Jej kombinezon posiada szaro - białe plamy (tak jak niektóre myszki).

Miraculum

Obecnie Cassidy poszukuje swojego Miraculum Myszki, jest nim bransoletka z myszką.

Kwami

Kwami panny Malore to Prinksi. Prinksi przypomina myszkę, ciało jest szare z białymi plamkami.

Zdolności

Cassidy

Dziewczyna bardzo szybko uczy się języków obcych, jest bardzo wysportowana, bardzo dobrze rozumie wszelkie potrzeby zwierząt. Potrafi wyczuwać Władcę Ciem oraz zagrożenie, jeżeli znajduje się w tym samym mieście, co ona. Potrafi też przywoływać swoje miraculum, o ile znajduje się w tym samym pomieszczeniu.

Maycy

Po przemianie potrafi przewidzieć to, co stanie się za moment. Jest bardzo szybka, zwinna i potrafi się wszędzie zmieścić. Wyczuwa także każdy ruch wroga.

Supermoc

Opanowanie pozwala Maycy czytać oraz kierować myślami jej wrogów.

Relacje

Elizabeth Belina

Elizabeth i Cassidy są najlepszymi przyjaciółkami. Poznały się w Londynie, kiedy Cass zaczęła poszukiwania swojej kwami. Od razu się zaprzyjaźniły. Bardzo dobrze się rozumieją oraz są nierozłączne. Razem stanowią duet, który nosi nazwę "GreyTeam".

GT

Serafina

Cassidy zna swojego pieska od szczenięcia. Pewnego dnia, kiedy wracała do domu, podbiegł do niej malutki piesek, który podążał za nią, na szyi miał świecącą obrożę, okazało się, że to bransoletka. Od tamtej pory Serafina mieszkała z dziewczyną, do momentu, kiedy piesek został porwany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki