FANDOM

Elizabeth jest wymyśloną postacią tej użytkowniczki. Posiada magiczny naszyjnik, zamieszkiwany przez kwami o imieniu Emma, dzięki niemu może przemienić się w super-bohaterkę - GrauKaninchen.

Osobowość

Normalnie

Zazwyczaj niezdarna dziewczyna jest wesoła i radosna. Kocha swoją rodzinę i przyjaciół, choć ma ich niewielu.Musi ona walczyć z brakiem pewności siebie i niskim poczuciem własnej wartości.

GrauKaninchen

Po przemianie dziewczyna staje się bardziej pewna siebie. Szybko myśli, jest zaradna. Najważniejszym zadaniem dla niej jest uratowanie wszystkich opętanych ludzi od akum.

Wygląd

Elizabeth (1)

Normalnie

Dziewczyna ma jasną cerę i długie, falowane, brązowe włosy. Zakłada dopasowaną w talii fioletową sukienkę i czarne balerinki. Na szyi błyszczy się srebrny medalion w kształcie marchewki - jej miraculum. Ze sobą zawsze zabiera małą, czarną torebkę w której mieszka Emma.

Graukaninchen

Dziewczyna nosi wtedy szary kombinezon z ciemnoszarymi detalami. Powyżej bioder ma swoje nunczako. Posiada również szarą maskę. Jej włosy stają się bardziej brązowe, tak samo jak oczy. Jej medalion staje się pomarańczowy i "wrasta" w jej kombinezon.

Miraculum

Miraculum, które obecnie posiada to Miraculum Królika - naszyjnik zamieszkiwany przez kwami Emmę. Medalion jest kształtu pomarańczowej marchewki zawieszonej na mocnym, srebrnym sznurku.

Emma

Emma to kwami przypominające królika. Cała jest szara i posiada głębokie, brązowe oczy. Jej "smakołykiem" jest marchewka. Jet bardzo miła dla Elizabeth i zawsze służy jej pomocą.

Broń

Jej podstawową bronią jest jej nunczako, którego raczej nie używa, gdyż woli walkę w wręcz.

Supermoc

Jej super-mocą jest "Stop Przemianie". Kiedy bohaterka użyje swojej mocy, "przedłuża" przemianę innych bohaterów, po użyciu przez nich swoich supermocy. Oczywiście po jej użyciu po kilku minutach musi się odmienić. Wtedy "kreski" na marchewce "znikają".

Relacje

Mistrz Fu

Mistrz Fu jest jej "mentorem" i najbliższym przyjacielem. Rozumieją się bez sółów.  Dziewczyna traktuje go jak ojca, którego nie ma. Mistrz darzy ją ciepłym uczuciem i uśmiechem. Też się do niej przywiązał i traktuje ją jak krewną.

Maycy/Cassidy Malore

Elizabeth i Cassidy są najlepszymi przyjaciółkami. Poznały się w Londynie, gdy Cass zaczęła poszukiwania swojego kwami. Od tamtej chwili są nie rozłączne. Razem rozwiązują swoje problemy i służą sobie nawzajem pomocą. Niektórzy uważają, że są siostrami, ponieważ Cassidy mieszka razem z nią.

Zdolności

Normalnie

Dziewczyna kocha muzykę. Wszyscy którzy kiedykolwiek słyszeli jak śpiewa komplementują ją, lecz ona jest zbytnio nieśmiała, aby wystąpić pubilcznie. Kocha również zwierzęta i należy do fundacji pomagającej bezpańskim psom i kotom. Przyjaciele mówią jej, że "ma rękę do zwierząt".

GrauKaninchen

Jak superbohaterka jest niewiarygodnie szybka i zwinna. Uwielbia walkę wręcz. Kocha pomagać innym. Ma również bardziej wyostrzone zmysły niż Biedronka i Czarny Kot.

Ciekawostki

GT
  • Nazwa "GrauKaninchen" w wolnym tłumaczeniu z języka niemieckiego na polski oznacza: "Szary królik".
  • Cassidy i Elizabeth tworzą GreyTeam.

Galeria

Wkrótce...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki