FANDOM

Od lat 12.svg To opowiadanie (wg naszej klasyfikacji) jest dozwolone od dwunastego roku życia.

Guardian of Ghost Zone- Historia opowiadająca o 18-letniej Sunset Fenton (Phantom) oraz także pierwsza część sagi pod tytułem "Sunset Phantom:Narodziny Bohaterki".

Opis

Sunset razem z Sam,Myxy oraz Dannym znajdują w domu rodziców dziewczyny opuszczone laboratorium w którym, znajduje się portal do Duch Strefy.Kiedy dziewczyna go uruchamia,jej życie przewraca się do góry nogami.

Rozdział 1

Tajemniczy wypadek.

Liceum Caspra (Amity Park)

Zwyczajny zimowy dzień.Właśnie skończyła się ostatnia lekcja.Sunset razem z jej przyjaciółmi idą do domu dziewczyny.Zostają tam weekend.Wszyscy są podekscytowani i szczęśliwi.

-Zapowiada się najlepszy weekend ever!Już nie mogę się doczekać.Dzięki za zaproszenie Sunset.-powiedziała Myxy.

-He he.Nie ma sprawy.Ja też się cieszę.Moi rodzice wyjeżdżają na weekend i pozwolili mi,was zaprosić.-odpowiedziała z uśmiechem Sunset.

Przyjaciele weszli do domu.Na górze w pokoju dziewczyny zostawili swoje rzeczy.Wszyscy byli zauroczeni jej domem.

-Wow Sunset.Nigdy nie mówiłaś że masz taki bogaty dom.Jaką pracę mają twoi rodzice.-zapytał Danny

-Mama pracuje jako bizneswomen a tata jest szefem wielkiej korporacji,więc jesteśmy bogaci.-odpowiedziała Sunset.

-W takim razie nie ma się co dziwić.-powiedział z uśmiechem chłopak.

Sunset zobaczyła na szafce dziwny przycisk.Nigdy wcześniej go nie widziała.Zastanawiała się do czego on służy.

-Co to jest?-zapytała dziewczyna wciskając przycisk.

Nagle w podłodze otworzyła się klapa.Prowadziła ona do podziemi ich domu.Nikt nie wiedział co tam będzie.Wszyscy zeszli na dół i zobaczyli coś czego,kompletnie się nie spodziewali.Było opuszczone laboratorium rodziców dziewczyny.Wszędzie roiło się od nowoczesnej broni wszelkiego rodzaju,obcej technologii oraz probówek z dziwnymi substancjami i wieloma innymi rzeczami.Na przeciwko nich na ścianie znajdował się nieaktywny portal do Duch Strefy.

-Nigdy w życiu nie widziałam tego miejsca.Dlaczego rodzice to przede mną ukrywali przez tyle czasu?-zapytała Sunset.-I co to za portal?

-Nie mam pojęcia! Musisz go uruchomić.Duch Strefa.Strasznie mnie to kręci.-powiedziała Myxy- Kto wie jakie cudy i fatamorgany mogą się tam czaić?

-Trochę się boję Myxy.A co jeśli to mi coś zrobi z moim DNA? Albo coś gorszego?-powiedziała przerażona Sunset

-Sunset słuchaj.Jeśli nie chcesz tego robić to nie musisz.-powiedział Danny.

-Nie słuchaj go! Uruchom to coś.-powiedziała Myxy.

-Okay.Uruchomię ten portal.-odparła przerażona Sunset.

Dziewczyna podeszła do portalu.Z lekkim przerażeniem spojrzała na niego.Była również ciekawa co tam może być.Ubrała wiszący na ścianie kombinezon.I weszła.

-No dobra.Pora zobaczyć czy to działa.-powiedziała Sunset.

-Dawaj Sunset!-krzyknęła Myxy.

Sunset nacisnęła przycisk który miał niby uruchomić portal.Nagle pojawiło się różowe,oślepiające światło.Dziewczynę w jednej chwili oplotła wiązka dziwnej energii.Jej kod genetyczny połączył się z ektoplazmą.Jej włosy stały się blond a oczy zabłysnęły na różowo.Miała na sobie czarny kombinezon z białym pasem i rękawicami oraz różowymi butami.Po dosłownie kilku sekundach portal się aktywował,całe laboratorium zmieniło się nie do poznania,a Sunset wyszła z portalu w zupełnie innym stroju.Trzymała się wejścia do portalu a po chwili upadła na kolana.

-Sunset! Nic ci nie jest?!-krzyknął Danny i podbiegł do niej.

-Co się stało? I czemu ja tak wyglądam?-powiedziała Sunset.

Dziewczyna szybko podbiegła do lustra.Jego odbiciu zobaczyła to:

Sunset po transformacji

-To jestem ja? Niemożliwe! To nie może być prawda!-krzyknęła Sunset.-Jestem Duchem??!!!

-Tak Sunset. Jesteś Pół-dziewczyną i Pół-duchem. Jak ja.-powiedział Danny.-Nie martw się.Wszystko będzie okay zobaczysz.

-Jak ma być dobrze Danny!? Jeszcze nigdy nie byłam super bohaterką.A co jeśli się do tego nie nadaje?-odpowiedziała dziewczyna.

-To moja wina.Ja chciałam żebyś to uruchomiła Sunset.Przepraszam.-powiedziała Myxy ze łzami w oczach.

-Myxy. To nie Twoja wina.Nie jestem na Ciebie zła.-pocieszyła nastolatka.

Po chwili z ust Sunset wydobył się różowy dym.Nie wiedziała co to oznacza.

-Sunset. Twój Duch-Zmysł się uaktywnił.-powiedział Danny.

-Duch-Zmysł? Co to takiego?-spytała Sunset.

-Jest to jedna z twoich umiejętności. Dzięki niej wyczuwasz duchy, które są w pobliżu.Po kontakcie z portalem zyskałaś Duch Moc.-wyjaśnił Danny.

-O matko.-powiedziała dziewczyna chwytając się za głowę.-Okay później mi to wyjaśnisz.Teraz czas wkroczyć do akcji.

Danny przemienił się w swoją duch formę.Ruszył razem z Sunset na ratunek Amity Park. Pozostaje jedno pytanie.Czy Sunset sobie poradzi?

Rozdział 2

Vlad Plasmius i odzyskane wspomnienia

Po wypadku w laboratorium rodziców Sunset otrzymuje nowy dar-Duch Moc.Dzięki niemu broni świat przed groźnymi duchami,które grasują w Amity Park.Musi się jeszcze wiele nauczyć o swoich nowych możliwościach.Czy podoła temu nowemu wyzwaniu?

Duch-Zmysł dał nastolatce i Danny'emu znać o duchu,który ukrywa się w mieście.Po chwili, dziewczyna przemienia się z powrotem w człowieka.Nie rozumie dlaczego, się tak stało oraz jak się znów stać duchem.Musi się nauczyć nad tym panować.

-Krzyknij "Transformacja" Sunny!-doradził chłopak.

-Czy to na pewno zadziała?-spytała ciemnowłosa

-Uwierz mi! To zadziała!Zrób to!-odparł Danny.

-Okay.Do roboty!-powiedziała nastolatka-TRANSFORMACJA!!

Podniosła ręce do góry.Nagle przy talii pojawił się dwa świetliste pierścienie.Jeden leciał do góry,drugi na dół.Jej strój uległ zmianie na ten,który ma jako duch.Teraz nie jest Sunset Fenton.Jest strażniczką Ziemi i Duch Strefy Sunset Phantom.

-Okay Danny trzeba ruszać.Czas ocalić Amity Park.-stanowczo powiedziała blondwłosa.

-Masz rację Sun.Trzeba powstrzymać tego ducha nim narobi więcej kłopotów.-przytaknął Danny.

Po kilku sekundach nie było ich w laboratorium.Czujnie się rozglądali za duchami,ale nic nie znaleźli.Nagle przed nimi pojawił się Vlad Plasmius -arcy-wróg Danny'ego. Jest on mega milionerem oraz pierwszym pół-duchem jaki stąpał po Ziemi.

-Co Plasmius? Co ty tu robisz? Czego chcesz?-spytał Ducho-Smyk

-Zaraz? Vladimir Plasmius?-odparła zaniepokojona nastolatka.

Nagle dziewczynie zaczęły pojawiać się wizje.Przedstawiały one każdą jej walkę z Vladem i innymi duchami.Wszystko zaczęło jej się przypominać.Okazało się, że Plasmius zrobił jej pranie mózgu i pozbawił jej Duch-Mocy.Jej oczy z wściekłości zabłysnęły na różowo.

-To byłeś ty! Zrobiłeś mi pranie mózgu i wyczyściłeś pamięć!-wrzasnęła wkurzona Sunset.-Teraz mi za to odpłacisz! Danny zatkaj uszy!

Dziewczyna wzięła głęboki oddech oraz zamknęła oczy.Nagle z jej ust zaczęła wydobywać się ogromna fala duchowej energii.To był Duch-Skowyt.Była to tak potężna moc,że aż sprawiła że Vlad przemienił się z powrotem w człowieka i upadł na ziemię.Podleciała do niego,przyparła do ściany i była gotowa użyć sprać go na kwaśne jabłko.

-Zaraz Ci pokaże co to znaczy mieć wyprany mózg!-powiedziała wnerwiona Sunny.

-Nie,daj spokój.Już mu dołożyłaś ducho-skowytem.Skopiesz mu jego twarzyczkę innym razem.-uspokoił Danny dziewczynę i chwycił jej rękę.

-Danny! Co ty robisz do jasnej anielki?! Ja mu muszę przywalić!-wrzasnęła wkurzona nastolatka.

-Nie tylko ty jedna Sunset.-powiedział tajemniczy głos.-Vlad jest nie tylko Twoim wrogiem.

-Kim ty jesteś? Skąd mnie znasz? - spytała Sun.

-To ja Elizabeth Belina.Twoja przyjaciółka i wróg tego megalomana niemelomana.-wyjaśniła Elizabeth.

-Elizabeth? Eli!! O matko nie poznałam cię! Tęskniłam za tobą! Gdzie byłaś i co się z Tobą działo?!-spytała na jednym oddechu Sunset.

-Ha ha.Spokojnie.Nie tyle pytań na raz.Wszystko Ci wyjaśnię.-powiedziała Elizabeth i przytuliła nastolatkę.

-Pora już wracać do domu.Macie sporo do nadrobienia.-powiedział z uśmiechem Danny.

Bohaterowie wrócili do domu.Teraz Eli i Sun nie odstępują siebie na krok i każdą wolną chwilę spędzają na rozmowie.Nie widziały się od kilku lat.Czy uda im się nadrobić stracony czas?

Rozdział 3

Eli i Sunset - przyjaciółki na zawsze

Elizabeth Belina to przyjaciółka Sunset.Nie widziały się od ponad 4 lat. Teraz nie spuszczają się z oka,rozmawiają cały czas,opowiadają sobie stare dzieje.Nastolatki mają nadzieję że, uda im się nadrobić stracony czas.

-Nie mogę uwierzyć że,prawie skopałaś Vlada na kwaśne jabłko.-powiedziała Sun

-Tak prawie. Megaloman mi uciekł ,kiedy miałam mu zadać ostateczny cios.Nawet moc mojego miraculum nie była wystarczająco silna.-wyjaśniła Eli.

-Jejku! Ja nawet nie wiedziałam że,ty masz miraculum.Jak je zdobyłaś?-spytała nastolatka-Wszystko zaczęł się od tego że razem z moim ojcem mieszkałam w Anglii,wówczas gdy mama mieszkała we Francji.Pewnego dnia gdy, mój tata wyjechał to zostałam pod opieką bliskiego przyjaciela Mistrza Fu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki