FANDOM

Jessica Landors- Zwykła,20 letnia dziewczyna mieszkająca w New Tech City. Zajmuje się rozwiązywaniem zagadek kryminalnych oraz ratowaniem niewinnych ludzi od śmierci. Obecnie Pracuje dla organizacji o nazwie "Crisis Resolution". Wcześniej jednak 9 lat była w S.P.D,skąd pochodzi jej doświadczenie w walce,wiara w siebie oraz umiejętność zachowania zimnej krwi podczas trudnych sytuacji. Poszła w ślady swoich rodziców. Jej matka była Power Rangerem,a ojciec żołnierzem S.W.A.T. Obaj zginęli na froncie kiedy dziewczyna miała 7 lat.

Wygląd

Jess jest wysoką,brązowowłosą dziewczyną o fioletowych oczach. Jest chuda i opalona. Nosi na sobie czarno-białą bluzę,ciemne jeansy,oraz wysokie ciemnoszare buty. Na ręce zawsze ma swój czerwony zegarek,który otrzymała po odejściu z S.P.D od Sky'a. Na bluzie są widoczne pamiątkowe odznaki z jej byłego munduru akademii. Zawsze nosi tą bluzę,kiedy jest na akcji. Podobno 'przynosi jej szczęście". Ona jednak nie wierzy przesądom tylko własnym umiejętnościom.

Charakter

Przed dołączeniem do S.P.D

Jess zanim dołączyła do Akademii Space Patrol Delta była nieśmiała, czuła że nie może wpłynąć na nic oraz była zamknięta w sobie. Jednak kiedy dołączyła to,przez początkowe 3 lata w akademii poczuła że znaczy coś więcej niż bycie przysłowiowym "Tchórzem". Stała się bardziej otwarta,ufała oddziałowi w którym była oraz darzyła szacunkiem samego komandora i Kat. S.P.D oraz jej przygody w trakcie służby znacząco zmieniły jej charakter.

Po zakończeniu służby w S.P.D i wstąpieniu do Crisis Resolution.

Jej osobowość nie uległa znaczącej zmianie. Jedyne co zaczęła czuć kiedy, jej stary wróg powrócił,podczas jednej z akcji C.R to uświadomienie sobie,że S.P.D jej znów potrzebuje. Tylko istnieje jeden problem. Nie może wrócić ponieważ,ma już ułożone życie jako detektyw i obrońca ludzkich praw i nie wyobraża sobie układać tego na nowo. Jednak obiecała swojemu chłopakowi,że to przemyśli.

POSTAĆ JEST DO DOKOŃCZENIA. PROSZĘ O NIEEDYTOWANIE ANI USUWANIE!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki