FANDOM

Matt Olsen - postać tej użytkowniczki. Pochodzi z Hiszpanii. Jest kuzynem Adriena od strony jego matki. Do tej pory mieszkał w Madrycie, lecz na prośbę modela, przeprowadził się do Paryża i zamieszkał razem z nim. Dzięki swojemu kwami - Szafirkowi, zmienia się w super-bohatera Kolibri.

Osobowość

Matt jest z pozoru miłym, cichym chłopakiem. Jednakże bardzo się denerwuje w obecności jego miłości życia - Cassidy. Wtedy zapomina języka w buzi i jąka się. Było mu bardzo smutno, kiedy dziewczyna początkowo odrzucała jego miłość.

Wygląd

Matt ma 180 cm wysokości, ma średniej długości brązowe włosy i brązowe oczy. 

Normalnie

Chłopak ubiera błękitną koszulę z kołnierzykiem i lekką granatową kratą, podwiniętymi rękawami powyżej łokcia i białą koszulę. Pod bluzką nosi swoją broszkę. Dodatkowo chodzi w ciemnych dżinsach oraz białych butach.

Kolibri

Po przemianie nosi seledynowy kombinezon, morskie rękawice i czarne buty. Na jego twarzy pojawia się błękitna maska z dwoma fioletowymi piórkami po bokach. Broszka ujawnia się, "wrastając" w kostium tuż pod szyją. Do tego na wysokości dolnego odcinka kręgosłupa ma doczepione pióra w kolorach morskim, błękitnym oraz fioletowym, imitującym ogon ptaka.

Miraculum

Miraculum, które obecnie posiada to Miraculum Kolibra - broszkę zamieszkiwaną przez kwami Szafira. Medalion jest kształtu małego, srebrnego kolibra.  Po przemianie broszka "koloruje" się.

Szafir

Szafir to kwami przypominające Kolibra. Cały jest seledynowy i posiada głębokie, błękitne oczy. Posiada trzy piórka w kolorach: morskim, błękitnym i fioletowym; emitujące ogon. Jego "smakołykiem" są biszkopty. Jest bardzo miły dla Matta i zawsze służy mu pomocą.

Zdolności

Chłopak jest bardzo dobry w przedmiotach ścisłych. Bardzo lubi pomagać swoim koleżanką i kolegą z klasy. Jako superbohater cechuje się niezwykłą wytrzymałością i zwinnością. Jego supermocą jest "Przyśpieszenie", dzięki któremu osiąga szybkość światła. Po wykorzystaniu mocy, ma pięć minut na przemienienie się.

Relacje

Adrien Agreste/Czarny Kot

Kuzyni bardzo się zaprzyjaźnili. Hiszpan zawsze może polegać na chłopaku oraz brdzo często wysłuchuje jego rad dotyczących relacj damsko-męskich. Jest mu bardzo wdzięczny, za wszystko.

Marinette Dupain-Cheng/Biedronka

Chłopak początkowo zakochał się w dziewczynie. Lecz kiedy dowiedział się o jej związku z Adrienem, szybko o niej zapomniał. Stali się dobrymi przyjaciółmi. Bardzo często pomaga mu w zagadaniu do Cass.

Cassidy Malore/Maycy

Hiszpan jest zakochany po uszy w dziewczynie. Bardzo stara się o jej względy, lecz dziewczyna skutecznie go ignoruje. Czasami zdarzy mu się palnąć przy niej jakieś głupstwo, wtedy zaczyna się jąkać.

Ciekawostki

  • Nazwa "Kolibri" w wolnym tłumaczeniu z języka niemieckiego na polski oznacza: "koliber".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki