FANDOM

Od lat x.svg To opowiadanie (wg naszej klasyfikacji) jest dozwolone od niewiadomego roku życia.

Miraculum- opowiadanie nawiązujące do serialu "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot". Jest to opowiadanie wchodzące w skład tamtejszego fanonu. Prosimy o wyrozumiałość, w opowiadaniu mogą znaleźć się błędy.

Opis

Pewnego dnia życie dziewczyny z lońdyńskich przedmieść  przewraca się do góry nogami. Czyja to zasługa? Utraty przyjaciół? Dziewczyny poznanej przypadkowo? Starszego męźczyzny? Czy męźczyzny w masce, który pragnie zsawładnąć światem? 

"Wstęp"

Kto by pomyślał, że takiej osobie, jak ja przytrafi się coś niezwykłego? Ja na pewno nie. Byłam zwykłą dziewczyną. W szkole nie byłam zbytnio lubiana, ale wrogów też nie miałam. Żyłam wraz z tatą, mamą i psem.  Do pewnego momentu, wtedy wszystko się zmieniło. Z tatą zostaliśmy sami.  Zamknęliśmy się w sobue, przestaliśmy rozmawiać, więc nawet nie było trudno ukrywać przed nim mojej tajemnicy. Pewnego dnia straciłam wszystko, ale zyskałam przyjaciółkę, która obiecała mi pomóc. Od tamtej pory stanowiłyśmy duet. Lecz nie takie było nasze przeznaczenie. Los dał mi szansę. Jednak nie wiedziałam, że moje życie zupełnie się odmieni...

Dalsze części