FANDOM

Od lat x.svg To opowiadanie (wg naszej klasyfikacji) jest dozwolone od niewiadomego roku życia.

Miraculum- opowiadanie nawiązujące do serialu "Miraculum: Biedronka i Czarny Kot". Jest to opowiadanie wchodzące w skład tamtejszego fanonu. Prosimy o wyrozumiałość, w opowiadaniu mogą znaleźć się błędy.

Opis

Pewnego dnia życie Marinette przewraca się do góry nogami. Czyja to wina? Chłopaka o blond włosach i zielonych oczach? Dwóch dziewczyn? A może jednak stworzenia, które pierwszy raz w życiu widzi?

"Wstęp"

Kto by pomyślał, że takiej osobie, jak ja przytrafi się coś niezwykłego? Ja na pewno nie. Jestem zwykłą dziewczyną. W szkole ledwo stoję na własnych nogach. Nie ma dnia, kiedy się nie potknę i na kogoś nie wpadnę. Na co dzień jestem zwykłą piętnastolatką. Mam dwoje najbliższych przyjaciół i kilku dalszych. Oczywiście jest też ktoś, kogo mi ciężko przetrawić. W sumie to obie się nie lubimy. Podsumowując: zwykła dziewczyna ze zwykłym życiem, uczęszczająca do zwykłego gimnazjum w zwyczajnej paryskiej dzielnicy. No przynajmniej do czasu pojawienia się stworzonka, które odmieniło całe moje życie...

Dalsze części

Więcej z Fandomu

Losowa wiki