FANDOM

Samantha Amber Saturday- córka małżeństwa naukowców, których zadaniem jest badanie dowodów na istnienie pradawnych,starożytnych zwierząt zwanych kryptydami. Ma ona 18 lat i razem ze swoimi rodzicami ratuje świat przed złem. Ma również młodszego 11-letniego brata Zaka,który próbuje być częścią ekipy,ale nie może ponieważ jest na to za młody.

Charakter

Sam jest osobą która,nie da się zrobić na szaro.Jest silna,stanowcza,zdyscyplinowana oraz także ma swoje pozytywne strony np. świetnie opowiada kawały,jest zabawna oraz lekko zakręcona.Najbardziej nie lubi dwóch rzeczy:kiedy,jej młodszy brat Zak nie słucha ich rodziców i twierdzi że on się nadaje do walki mimo tego, że jest za młody.Drugą rzeczą której,wręcz nienawidzi jest kiedy,ktoś krzywdzi jej rodziców. Kiedy to widzi to od razu uaktywnia się jej "Syndrom Zabójcy". Jest to choroba którą,posiada od urodzenia. Polega ona na tym jak się wkurzy (tak solidnie)to chce zabić każdą złą osobę którą spotka na swojej drodze.Jest także doskonałym członkiem ekipy,nie raz rodzice pozwalają jej przejąć dowodzenie na misjach co jej bardzo dobrze wychodzi.

Wygląd

Sunset jest wysoką,czarnowłosą dziewczyną o fioletowych oczach. Jej karnacja jest lekko opalona. Na jej prawym oku znajduje się blizna po walce z Van Rookiem-jej śmiertelnym wrogiem.

Nosi na sobie czarno-biały kombinezon z złotymi detalami oraz czarnymi rękawicami i wysokimi butami tego samego koloru. Posiada także złoto-biały pasek który,zawiera linkę bungee. Teraz tego nie widać ale na plecach ma specjalne uchwyty na miecze.Na lewym ramieniu ma tatuaż z symbolem "S" (Symbol rodzinny).

Zainteresowania

  • Kryptozoologia oraz Kryptobotanika- interesuje się tymi zjawiskami odkąd skończyła 7 lat. Zaczęło się od przeczytania kilku książek,później rodzice zaczęli jej o tym opowiadać aż do 14 roku życia (wtedy wyruszyła na swoją pierwszą misję)
  • Gimnastyka i Siatkówka - zaczęła trenować te sporty od 6 roku życia. Brała udział w wielu konkursach,zawodach i zdobywała wiele medali,nagród itd. Kiedy miała 15 lat przestała trenować ponieważ jej rywalka z przeciwnej drużyny spowodowała jej kontuzję prawej ręki. Do dzisiaj na tej ręce nosi bandaż.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki