FANDOM

Sunset Fenton(Phantom)-18-letnia dziewczyna,która pod wpływem wypadku w laboratorium jej rodziców otrzymuje ona duch moc.W razie niebezpieczeństwa przemienia się w strażniczkę Ziemi i Duch Strefy Sunset Phantom.Teraz razem z jej bratem,musi bronić jej rodzinne miasto Amity Park przed duchami.

Wygląd

Normalnie

W stroju codziennym Sunset ma czarne,długie włosy z grzywką oraz oczy w kolorze limonkowej zieleni.Nosi na sobie czarne jeansy,białą bluzkę na ramiączkach oraz granatową bluzę.Jej buty są koloru czarnego.

Duch forma Sunset

Sunset Phantom

W czasie transformacji włosy Sunset stają się blond.Jej oczy zaczynają błyszczeć na różowo.Ma na sobie czarny strój z różowymi butami,rękawicami oraz białym pasem.Posiada także na piersi emblemat z literą "S".Na szyi nosi długi,różowy szal.

Charakter

Normalnie

Codziennie Sunset jest lekko tajemnicza,nieśmiała i zawsze trzyma się na uboczu.Czasami czuje że na świecie nie ma nikogo kto,ją rozumie i wie jak się czuje.Jest również samotniczką,ale wie że ma prawdziwych przyjaciół którzy zawsze będą przy niej.

Sunset Phantom

Kiedy się przemieni staje odważniejsza,wie że potrafi zdziałać więcej.Ujawnia się także jej śmieszkowatość.Czuje także że znaczy coś więcej niż kiedykolwiek myślała.Także pojawia się u niej lekka nieskromność,ale potrafi się opanować.

Relacje

Danny Phantom/Fenton

Poznali się podczas jednej misji Sunset.Oboje zrozumieli że,łączy ich coś więcej niż tylko duch moce.Od tamtej pory się nie rozłączają i tworzą duet superbohaterów.Pewnego dnia niespodziewanie odkryli że,są rodzeństwem.Od tego dnia życie Sunset zmieniło się na lepsze.

Myxy Dash

Myxy i Sunset są najlepszymi przyjaciółkami od 1 klasy podstawówki.Doskonale się rozumieją i nie opuszczają siebie na krok.To właśnie dzięki niej Sunset jest superbohaterką.

Sam Manson

Sam jest najlepszą przyjaciółką Danny'ego.Dziewczyny,poznały się na jednej ze szkolnych dyskotek w liceum.Sam wie że Sunset jest duchem tak jak Danny.Sam nie raz pomagała Sunset nie tylko w przezwyciężeniu jej strachu przed superbohaterstwem lecz także w podniesieniu własnej wartości.

Elizabeth Belina

Elizabeth jest jedną z najbliższych przyjaciółek Sunset.Obie wiedzą o swoich supermocach i przysięgły sobie że nikomu o nich nie powiedzą.Dziewczyna jest bardzo ufna wobec Elizabeth. Są tak do siebie przywiązane że,w jej towarzystwie Sunset czuje że Elizabeth jest jej siostrą,jakiej nigdy wcześniej nie miała.

Saya Otonashi

Sunset czuje że,Saya jest dla niej wzorem do naśladowania.Imponuje jej umiejętnością walki na miecze i innymi możliwościami.Sunset chciałaby kiedyś umieć tak dobrze walczyć na miecze jak Saya.

Umiejętności

Normalnie

Dziewczyna jest wygimnastykowana,szybka i przebiegła.Doskonale gra na gitarze,opanowała sztuki walki do perfekcji oraz świetnie gra w siatkówkę.Razem z Danny'm i Myxy założyli zespół muzyczny.Potrafi rozwiązywać najtrudniejsze zagadki kryminalistyczne.

Sunset Phantom

Po transformacji posiada wszystkie zdolności ducha typu przenikanie,niewidzialność itp.Potrafi także używać kriokinezy oraz tworzyć portale.Jest również mega szybka i super silna.Jej najpotężniejszą ale i także,najbardziej wyczerpującą mocą jest Duch-Skowyt.Jest to krzyk, który wydala dużą ilość duchowej energii niszczący wszystko, co napotka. Kiedy dziewczyna go użyje detransformuje się w człowieka.Przy pomocy Duch Zmysłu wyczuwa duchy,które znajdują się w pobliżu.

Słabości

  • Krwawe kwiecie-kwiaty,które powodują u ducha potworny ból oraz otacza go czerwona poświata.Jeżeli kwiaty szybko nie zostaną zniszczone to potrafią wycieńczyć ducha to ogromnego stopnia.
  • Broń do łapania duchów

Więcej z Fandomu

Losowa wiki