FANDOM

Victoria Black - główna bohaterka opowiadania Zapomnij o przeszłości

Osobowość

Vicky to nieśmiała i często bujająca w obłokach nastolatka. Często jednak ma chwile gdzie potrafi być bardzo pewna siebie, lecz to bardzo rzadko. Nienawidzi niesprawiedliwości i stara się z nią walczyć. 

Zdarza jej się, że jest strachliwa i woli unikać problemów. Jest to głównie spowodowane tym, że w poprzedniej szkole nie była zbyt lubiana i była zaczepiana przez "szkolne gwiazdy". Zdarza się także, że podczas przypływów pewności siebie staje się też szczera. 

Wygląd

Victoria posiada długie, brązowe włosy sięgające do ramion. Zawsze są one rozpuszczone (wyjątkiem są lekcje w-f'u gdzie je wiąże). Posiada jasną cere oraz piegi. Jej oczy są duże i w kolorze zielonym.

Nie ma określonego stylu ubierania, chociaż preferuje spodnie oraz jakieś koszulę.

Mierzy 163 cm wzrostu, a waży 58 kg. 

Relacje

Rodzice (Theodor Black i Taylor Black)

Iris Elson

Rudowłosą dziewczynę poznała w drugim rozdziale. Zaprowadziła ją do gabinetu dyrektorki, chociaż Vicky była w stosunku niej podejrzliwa uważając, że musi ją najpierw poznać.

Później okazało się, że Victoria i Iris chodzą do jednej klasy. Podczas lekcji chemii usiadły razem. 

Kiedy pani Delanay miała wstawić jedynki rudowłosej oraz Rosalyii jeśli ktoś nie zgłosi się na ochotnika do odpowiedzi, brunetka postanowiła się zgłosić przy czym ratując nowe koleżanki od złej oceny.

Rosalya Scott

Białowłosą także poznała w drugim rozdziale. Z początku była zdziwiona jej wyglądem, ponieważ jak to określiła: "Zwykle laski z białymi włosami widziałam w anime.". 

Po skończonej lekcji, Rosalya podziękowała Vicky, a potem zaczęły rozmawiać. Nastolatka także "zapoznawała" nową koleżankę z osobami z liceum, a także oprowadziła ją po szkole.

Nathaniel Allen

Chłopaka poznała w trzecim rozdziale. Uratował ją przed pierwszym atakiem Amber i jej przyjaciółek. Prawdopodobnie nastolatek polubił dziewczynę. 

Castiel Marshall

Jego poznała teoretycznie w drugim rozdziale. Podczas rozmowy z Rosalyą stwierdziła, że on i Iris nie pasują do siebie. 

Lysander Hill

Białowłosego poznała pod koniec trzeciego rozdziału. Uratował ją przed drugim atakiem Amber i jej przyjaciółek. Po krótkiej rozmowie z chłopakiem okazało się, że ten chodzi z nią do liceum oraz, że zna Rosalyę. Vicky szybko polubiła chłopaka i prawdopodobnie się nim zauroczyła. 

Armin Miller

Alexy Miller

Kentin Coy

Brygada Amber (Amber Allen, Li Cheng i Charlotte Sol)

Dziewczyny poznała w rodziale trzecim, gdy Vicky przypadkowo wpadła na Amber. Nastolatki zaczęły zaczepiać brunetkę, a blondynka wymagała od niej aby ta znów ją przeprosiła. Victoria jednak próbowała jej na spokojnie wytłumaczyć, że raz ją przeprosiła, więc nie musi tego robić. Przez to naraziła się na ataki jej przyjaciółek. 

Violetta Lacroix

Kim Copper

Melody Foster

Capucine "Klementyna" Ellis

Ciekawostki

  • Była wzorowana na Sucrette autorki z wyglądu.
  • Nie ma określonego gustu muzycznego.
  • Lubi grać w gry.
  • Nigdy nie rozstaje się ze swoim telefonem.
  • Jest jedynaczką. 
  • Ogląda anime. 
  • Jej ulubionym przedmiotem jest chemia.