FANDOM

Poniżej znajdują się zasady, których należy przestrzegać. Regulamin jest po to, aby wszystkim użytkownikom umilić życie.

Zasady ogólne

  1. Zasady opisywane tutaj są na podstawie prawa Rzeczypospolitej Polskiej.
  2.  Wikia jest otwarta na każdy temat. Z żadną inną Wikią, podobną do tej nie konkuruje. Dozwolone jest dodawanie postaci, opowiadań, rysunków oraz innych prac autorstwa użytkowników.
  3. Pisząc na tej Wiki postaraj się pisać ortograficznie i stylistycznie.
  4. Na Wiki nie zezwalamy na pisanie w języku nie dotyczącym języka polskiego, tzn. w języku angielskim, niemieckim itd.
  5. Prosimy nie obrażać, nie grozić, nie poniżać i nie prześladować nikogo. Na Wiki panuje prawdziwa tolerancja. Jeśli kogoś np. nie lubię to nie znaczy, że go muszę gnębić. Za takie zachowania możliwa kara.
  6. Prosimy stosować się wedle netykiety i internetowych zasad wychowania.
  7. Jeśli nie potrafisz napisać artykułu, skieruj prośbę do Administracji po wskazówki. Administracja ma obowiązek udzielić Ci pomocy, gdyby administratorzy nie wywiązali się z tego punktu, należy zgłosić się do założycielki.
  8. Nie wolno spamować oraz trollować.
  9. Nie zezwalamy na posiadanie jakikolwiek multikont, czyli tzw. dodatkowych kont użytkownika. Jest to wobec użytkowników niesprawiedliwe.

Ten punkt obowiązuje od 22 stycznia 2016 roku, na zawsze.

Grafika

  1. Nie jest mile widziana kradzież prac autorskich bez powiadomienia lub wzmianki. Prace będą usunięte automatycznie.
  2. Na profilu można umieszczać grafiki tekstowe, obrazkowe lub komputerowe.
  3. Przestrzegamy prawa autorskiego, szanując przy tym autorów danej rzeczy.
  4. Jeśli nie wiesz jak licencjonować obraz, sprawdź tutaj lub napisz do Administracji.
  5. Prosimy o umieszczanie licencji do każdego dodanego obrazu.

Artykuły i Brudnopisy

  1. Artykuły na początku rozpoczynamy w brudnopisie.
  2. Nie można dopisywać wymyślonych słów do cudzego artykułu. Można natomiast poprawiać błędy i źle sformułowane słowa lub zdania.
  3. Brudnopisy są własnością użytkownika i nie można ich edytować/zmieniać bez zgody właściciela.
  4. Artykuły na temat adopcji lub obrażające będą kasowane.

Podpisy

  1. Podpisy są własnością każdego użytkownika. Nie można w nich nic zmieniać bez zgody autora.
  2. Podpis może być w każdej wersji (obrazka, formy pisemnej itd..).

Rodzaje kar

  • Ban na 2  godziny.
  • Ban na 1-3 dni
  • Ban na 1-2 tygodnie.
  • Ban na 1-6 miesięcy.
  • Ban na rok.
  • Ban na zawsze.

Rysunki

  1. Każdy użytkownik może tworzyć własne rysunki według swoich wizji.
  2. Za twórczość rysunków uznaje się prace plastyczne lub pisemne.
  3. Użytkownikowi zabrania się dodawania prac, które nie są jego dziełem.

Konkursy

  1. Do konkursu zgłasza się tylko i wyłącznie własne prace.
  2. Prace pisemne mogą mieć każdą długość.
  3. Prace zgłasza się zgodnie z tematyką konkursów.
  4. Każdy użytkownik dodaje jedną pracę.
  5. Każdy użytkownik może zagłosować tylko na jedną pracę.

Postacie

  1. Postacie dodaje się w odpowiedniej zakładce.
  2. Jeśli użytkownik chce użyć cudzej postaci, należy zapytać o pozwolenie właściela.

Czat

  1. Spam - spam nie jest karalny, jeśli używa go się tak: Luna, Luna, Luna, muszę coś Ci powiedzieć. Karalny, gdy wystąpi przypadek typu Ej, ej, ej'... Również karalny, gdy używa się nadmiaru buziek. Za spam są 3 ostrzeżenia, a potem wyrzucenie. Nie ma większej kary.
  2. Trolling - jest karalny. Zalicza się do niego również nadmiar buziek, a zwłaszcza memów. Na naszym czacie oznacza on: dokuczanie komuś, wyśmiewanie kogoś oraz brak szacunku. Trollowanie podlega trzem ostrzeżeniom, potem następuje wyrzucenie. Może występować również blokada, kiedy użytkownik wchodzi codziennie na czat, tylko po to, żeby uprawiać trolling.
  3. Obrażanie i wyzywanie - za obrażanie występują dwa ostrzeżenia. Za wyzywanie jedno, użytkownik potem zostaje wyrzucany. Za oba przypadki może występować blokada, kiedy admin bądź mod wyczuje, że osoba przesadziła.
  4. Przeklinanie - chodzi o przeklinanie nie w stosunku do kogoś, tylko tak sobie, np. O !@#$%^. Nie ma ostrzeżeń. Użytkownik zostaje od razu wyrzucony. Jeśli w jednym dniu będzie przeklinał kilka razy dostaje blokadę. Nie życzymy sobie by na tej Wiki, bądź naszym czacie miały miejsca wulgarystyczne odniesienia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki